دیجیتال مارکتینگ

آمارهای تاثیر ویدئو در دیجیتال مارکتینگ

آمارهای تاثیر ویدئو در دیجیتال مارکتینگ … در چند سال گذشته، بازاریابی ویدئویی نقشی اساسی در استراتژی بازاریابی کلی کسب و کار ایفا می کند.  ویدئوها یک مدل محتوا موثرتر، جذاب‌تر و محبوب‌تر از هر مدل دیگری از قالب‌های محتوا برای ترویج و رشد کسب‌وکار شما هستند.

در این مطلب مجله اطمینان ، برخی از آمارهای بازاریابی ویدئویی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که به شما در درک اهمیت بازاریابی ویدئویی کمک می کند. و این آمار به وضوح ثابت می کند که محتوای ویدیویی برای استراتژی بازاریابی هر کسب و کاری بیش از همیشه مهم شده است.

ویدیو به درک آسان محتوا کمک می کند و حتی اطلاعات پیچیده را در قالبی آسان برای هضم تبدیل می کند.

اگر به دنبال بهبود استراتژی بازاریابی کلی خود هستید، زمان مناسبی است که ویدیو را در خط مقدم استراتژی بازاریابی خود قرار دهید.

 

آمارهای تاثیر ویدئو در دیجیتال مارکتینگ

آمارهای تاثیر ویدئو در دیجیتال مارکتینگ

آمارهای تاثیر ویدئو در دیجیتال مارکتینگ

 

طبق گفته Buffer، شرکت هایی که از ویدیوها در بازاریابی خود استفاده می کنند، 27 درصد نرخ کلیک بیشتر و 34 درصد نرخ تبدیل بیشتر نسبت به شرکت هایی که این کار را نمی کنند، دریافت می کنند.

آمار کلی ویدیویی

1. 78 درصد مردم هر هفته ویدیوهای آنلاین و 55 درصد از مردم روزانه ویدیوهای آنلاین تماشا می کنند (Biteable)

2. در سال 2022، 82 درصد از کل ترافیک اینترنت مصرف کننده از طریق ویدئو بوده است. (سیسکو)

3. یک دقیقه ویدیو 1.8 میلیون کلمه می ارزد (فورستر)

4. از هر 10 نفر 6 نفر ترجیح می دهند ویدیوهای آنلاین را به جای تلویزیون تماشا کنند (گوگل)

5. کاربران روزانه بیش از 1 میلیارد ساعت ویدیو را در یوتیوب مشاهده می کنند. (یوتیوب)

6. هنگام یادگیری در مورد یک محصول یا خدمات، 72٪ از مردم ویدیو را به متن ترجیح می دهند. (ویزوول)

7. 75 درصد از کل ترافیک داده تلفن همراه در سراسر جهان تا سال 2021 ویدیو بوده است. (سیسکو)

8. بینندگان هنگام تماشای یک پیام، 95 درصد آن را در یک ویدیو حفظ می کنند. از سوی دیگر، زمانی که پیام را در یک متن می خوانند، تنها 10 درصد آن را حفظ می کنند. (فوربس)

آمارهای تاثیر ویدئو در دیجیتال مارکتینگ

آمارهای تاثیر ویدئو در دیجیتال مارکتینگ

 

9. 58 درصد از مصرف کنندگان به یک برند دارای ویدیو بیشتر از یک برند بدون ویدیو اعتماد دارند (Animoto)

10. 92 درصد از بازاریابان گفتند که ویدیو بخش مهمی از استراتژی بازاریابی آنها است (Wyzowl)

11. ویدیو ترافیک جستجوی ارگانیک یک وب سایت را تا 157 درصد افزایش می دهد. (تبدیل XL)

12. ویدیو در صفحه فرود می تواند نرخ تبدیل را تا 86٪ افزایش دهد (Eye view دیجیتال)

13. بازاریابان ویدیو سالانه 66 درصد سرنخ های واجد شرایط بیشتری را از طریق ویدیو به دست می آورند. (Optinmonster 2019)

14. 73 درصد از بازاریابان B2B گفتند که ویدیوها تأثیر مثبتی بر بازگشت سرمایه آنها دارد.

15. 80 درصد از بازاریابان گفتند که ویدیو زمان ماندن در وب سایت آنها را افزایش داده است (Wyzowl)

16. 85 درصد از بازاریابان گفتند که ویدئو روشی موثر برای جلب توجه آنلاین است. (انیموتو)

17. به طور متوسط، کاربران 2.6 برابر زمان بیشتری را در صفحات دارای ویدئو نسبت به سایرین صرف می کنند. (ویستیا)

18. 64 درصد از مردم پس از تماشای یک ویدیو، به احتمال زیاد یک محصول را به صورت آنلاین خریداری می کنند (Hubspot)

19. شرکت‌هایی که از ویدیوها در بازاریابی خود استفاده می‌کنند، 27 درصد نرخ کلیک بیشتر و 34 درصد نرخ تبدیل بالاتری نسبت به سایرین دریافت می‌کنند. (بافر)

20. تبلیغات ویدیویی دارای میانگین نرخ کلیک 1.84 درصد است که بالاتر از همه فرمت های تبلیغات دیجیتال است. (بازرگانان)

آمار ویدئویی رسانه های اجتماعی

21. ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی 12 برابر بیشتر از ترکیب محتوای تصویر و متنمیباشد .

22. پست های شبکه های اجتماعی با ویدئو 48 درصد بازدید بیشتری دارند. (Hubspot)

23. 57 درصد از مصرف کنندگان  بیشتر تبلیغات ویدیویی را در رسانه های اجتماعی نسبت به تلویزیون تماشا می کنند (Animoto)

24. فیس بوک، یوتیوب و اینستاگرام 3 پلتفرم برتر ترجیحی بازاریاب برای تبلیغات ویدئویی در رسانه های اجتماعی هستند (Animoto)

25. 73 درصد از بازاریابان حداقل 2 ویدیو در ماه برای بازاریابی شبکه های اجتماعی خود ایجاد می کنند. (انیموتو)

26. 93 درصد از کسب و کارها در نتیجه انتشار یک ویدیو در شبکه های اجتماعی مشتری جدیدی به دست می آورند. (انیموتو)

27. 53 درصد از مصرف کنندگان پس از مشاهده یک ویدیو در رسانه های اجتماعی با یک برند درگیر می شوند. (BrightCove)

28. 75 میلیون نفر هر روز از پلتفرم ویدیوی فیس بوک بازدید می کنند (Adweek)

29. به طور متوسط، ویدیوهای فیس بوک 135٪ بیشتر از یک عکس فیس بوک دسترسی ارگانیک دریافت می کنند.

30. ویدئوهای بومی فیس بوک 10 برابر بیشتر از لینک های یوتیوب دسترسی دارند (Socialbakers)

31. 62 درصد از مردم پس از تماشای یک محصول یا خدمات در استوری فیس بوک (Marketing Land) به آن علاقه بیشتری نشان می دهند.

32. 82 درصد از کاربران توییتر محتوای ویدیویی را در توییتر تماشا می کنند. (توییتر)

33. احتمال ریتوییت شدن ویدیوها در توییتر 6 برابر بیشتر از عکس هاست (توئیتر)

34. احتمال ریتویت شدن توییت هایی با ویدیو 6 برابر بیشتر از توییت های دارای تصویر و 3 برابر بیشتر از توییت هایی با GIF است. (Social MediaToday)

آمار ویدیویی زنده

35. به طور متوسط، ویدیوهای زنده تماشا می شوند، سه برابر بیشتر از ویدیوهای از پیش ضبط شده

ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ

آمار بهترین شیوه های بازاریابی ویدئویی

36. تقریباً دو سوم مصرف کنندگان ویدیوهای کمتر از 60 ثانیه را ترجیح می دهند (Insivia)

37. ویدیوهای تا 2 دقیقه بیشترین تعامل را دارند (Wistia)

38. 90٪ از مصرف کنندگان ویدیوها را در دستگاه های تلفن همراه خود تماشا می کنند (Wyzowl)

39. 96٪ از مردم گفتند که ویدیوهای توضیحی را تماشا کرده اند تا در مورد محصول یا خدمات بیاموزند (Wyzowl)

40. کاربران یک صفحه وب را به دلیل پخش خودکار تبلیغات و گوگل کروم نیز می بندند.

41. جستجوهای «چگونه» در یوتیوب سال به سال 70 درصد رشد داشته است (Searchengineland)

42. گنجاندن کلمه “ویدئو” در موضوع ایمیل می تواند نرخ کلیک را تا 65% افزایش دهد و نرخ باز شدن را تا 19% افزایش دهد.

43. گنجاندن ویدیوها در پست های وبلاگ سه برابر بیشتر از موارد بدون (Moz) لینک های ورودی جذب می کند.

44. 85 درصد از ویدیوهای فیس بوک بدون صدا تماشا می شوند.

45. 80٪ از مصرف کنندگان معتقدند که ویدیوهای نمایشی هنگام خرید مفید هستند.

امیدوارم این آمار ویدئو مارکتینگ  به شما کمک کند تا اهمیت ویدیوها را در استراتژی بازاریابی خود بدانید و همچنین به شما کمک کند تا یک استراتژی بازاریابی ویدیویی بهینه برای برند خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *